
Το chip tuning είναι γνωστό ότι αυξάνει τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου – προσθέτοντας ισχύ και ταχύτητα και βελτιώνοντας την αποδοτικότητα καυσίμου. Στην ουσία είναι ένας προγραμματισμός χαρτογράφησης του εγκεφάλου του κινητήρα και μπουμ, το αυτοκίνητό σας έχει αναβαθμιστεί. Ωστόσο, ορισμένοι άνθρωποι ανησυχούν ότι μπορεί να προκαλεί περισσότερη ζημιά παρά καλό.

Συχνές ερωτήσεις
Τα περισσότερα αυτοκίνητα μπορούν να χρησιμοποιήσουν chip tuning, ιδίως οι κινητήρες ντίζελ και τα αυτοκίνητα με υπερτροοδότηση (turbo / sypercharger). Δεδομένου ότι η ρύθμιση του chip tuning αφορά κυρίως την ECU, η οποία αναφέρεται επίσης συλλογικά ως υπολογιστής του αυτοκινήτου, η ρύθμιση του chip δεν μπορεί να γίνει σε αυτοκίνητα χωρίς υπολογιστή.
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους εξειδικευμένους τεχνικούς της KNK full power.
Η ECU του αυτοκινήτου σας είναι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου σας, που ελέγχει τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένης της πίεσης υπερπλήρωσης, της δόσης καυσίμου, της πίεσης έγχυσης καυσίμου και της γωνίας έγχυσης. Είναι επίσης ρυθμισμένο σε μια προεπιλογή που πρακτικά θα λειτουργήσει σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, λαμβάνοντας υπόψη διάφορους παράγοντες, όπως διαφορετικά κλίματα, γεωγραφικές συνθήκες οδικές συνθήκες, γεωγραφικές συνθήκες και διαφορετικές ποιότητες καυσίμων, μεταξύ άλλων.
Αυτές οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις έχουν οριστεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, ωστόσο, μπορεί να μην είναι οι πιο αποτελεσματικές ρυθμίσεις για τις δικές σας προτιμήσεις, εξ ου και η ρύθμιση του τσιπ. Για παράδειγμα, αν επιθυμείτε περισσότερες επιδόσεις από το αυτοκίνητό σας, η ρύθμιση με τσιπ μπορεί να αλλάξει τις σχέσεις ταχυτήτων, τις αναλογίες αέρα/καυσίμου και τη ροή καυσίμου του συστήματος κίνησης του αυτοκινήτου σας για να προσθέσει περισσότερη ισχύ.
Ο προγραμματισμός χαρτογράφησης του εγκεφάλου chip tuning μεγιστοποιεί τις δυνατότητες του οχήματός σας, οι οποίες περιορίζονται από τους ελεγκτές του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας.
Όπως συμβαίνει με οτιδήποτε σχετίζεται με το λογισμικό, υπάρχει πάντα η πιθανότητα τα πράγματα να πάνε στραβά, ειδικά αν εκτελούνται κακώς.
Το chip tuning απο την KNK full power, έχουν βαθμονομηθεί προσεκτικά. Δεν θα υπερβεί τις προκαθορισμένες παραμέτρους κανενός κατασκευαστή και θα παραμείνει πάντα εντός των ορίων ανοχής του κινητήρα σας.
Ένα chip επιδόσεων δεν θα προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα σας. Το πρόβλημα εμφανίζεται συνήθως κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης. Εάν το τσιπ επιδόσεων δεν έχει εγκατασταθεί και ρυθμιστεί σωστά, μπορεί να προκαλέσει υπερβολική πίεση του κινητήρα σας. Η πρόσθετη καταπόνηση μπορεί να ξεπεράσει τα φυσιολογικά όρια του αυτοκινήτου σας, φθείροντας ταχύτερα τον κινητήρα σας και μειώνοντας τελικά τη διάρκεια ζωής του.
Η σωστή ρύθμιση της χαρτογράφησης (chip tuning) θα αναβαθμίσει το αυτοκίνητό σας, αλλά μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερη συντήρηση με την πάροδο του χρόνου.
Από την άλλη πλευρά, η ακραία ρύθμιση της χαρτογράφησης που γίνεται κακώς ή από μη ειδικούς μπορεί να επηρεάσει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα σας.
Εξαρτάται πάντα από το όχημα. Για τα παλαιότερα οχήματα, πριν από το έτος 2000, το EPROM (τσιπ μνήμης με το λογισμικό του κινητήρα) πρέπει συνήθως να αφαιρεθεί για εγγραφή και να συγκολληθεί ξανά. Στην περίπτωση οχημάτων από το 2000 και μετά, το βελτιστοποιημένο λογισμικό μπορεί συνήθως να εγγραφεί στη μονάδα ελέγχου κινητήρα (flashed) μέσω της θύρας διάγνωσης OBD στο όχημα. Τα πολύ νέα οχήματα με προστασία συντονισμού διαβάζονται και γράφονται με ειδική μέθοδο. Η μονάδα ελέγχου αφαιρείται , διαβάζεται και γράφεται στον πάγκο με τις συσκευές BDM και boot pin τελευταίας τεχνολογίας.
Συνεργαζόμαστε με κορυφαία και αποτελεσματικά προγράμματα για τη χαρτογράφηση και την αλλαγή του λογισμικού του κινητήρα. Αυτά τα προγράμματα μας επιτρέπουν να εντοπίσουμε όλες τις απαραίτητες παραμέτρους και να τις αλλάξουμε αναλόγως. Η γνώση και η εμπειρία στο χειρισμό αυτού του τεχνικού ζητήματος παίζουν καθοριστικό ρόλο εδώ. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αφήνουμε ενεργοποιημένη την προστασία των εξαρτημάτων του κινητήρα και των περιφερειακών συσκευών, π. χ. του στροβιλοσυμπιεστή. Αλλάζοντας τον κύκλο λειτουργίας, μπορούμε να αυξήσουμε ή να μειώσουμε την ώθηση. Ακόμη και πολύ μικρές αλλαγές μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο, και γι' αυτό είναι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή εδώ! Εάν η ώθηση είναι πολύ υψηλή, ο υπερσυμπιεστής μπορεί να επιταχυνθεί υπερβολικά και να διαλυθεί σε κομμάτια. Είναι εξαιρετικά σημαντικό ποιος θα κάνει το chip tuning να έχει τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία ώστε να αποφευχθούν τυχών ζημιές στον κινητήρα σας.
Πριν από τη βελτιστοποίηση της μονάδας ελέγχου σας, διαβάζουμε τα αρχικά σας δεδομένα και τα αποθηκεύουμε στον διακομιστή μας. Μπορούμε να το επαναφέρουμε το αυτοκίνητό σας στην αρχική του κατάσταση στο κατάστημά μας οποιαδήποτε στιγμή το θελήσετε χωρίς χρέωση.
Η προθέρμανση και η ψύξη του κινητήρα είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικές. Επομένως, δεν πρέπει να οδηγείτε με τέρμα γκάζι αμέσως μετά την εκκίνηση του κινητήρα. Χεριάζετε ένα ζέσταμα το πρωί, ιδίως σε κρύα κλίματα. Μετά από πολύ γρήγορη οδήγηση, ο κινητήρας χρειάζεται επίσης χρόνο για να κρυώσει. Για να επανέλθουν όλες οι θερμοκρασίες στις κανονικές παραμέτρους, αφήστε τον κινητήρα σας να λειτουργήσει για λίγο διάστημα, μετά το σταμάτημα. Τροφοδοτείτε το πάντα με το καλύτερο καύσιμο, τότε αποδίδει τις περισσότερες επιδόσεις. Σίγουρα δεν είναι λάθος να αντικαθιστάτε τα συνήθη εξαρτήματα φθοράς νωρίτερα από τα προβλεπόμενα διαστήματα. Πιο συχνές αλλαγές λαδιών, μπουζί, σετ ιμάντα εκκεντροφόρου, ή ο αισθητήρας μάζας αέρα υποκύπτουν στη φθορά. Καλύτερα να αντικαθιστάτε αυτά τα εξαρτήματα νωρίτερα από το προγραμματισμένο, και να έχετε τακτική πρόσβαση στη μνήμη σφαλμάτων. Στην KNK full power, προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και ανταλλακτικά. Ο κινητήρας σας θα σας είναι ευγνώμων και θα απολαμβάνετε το tuning σας για μεγάλο χρονικό διάστημα.