Shopping cart

Αναρτήσεις

  • Home
  • Αναρτήσεις
shape_2 1
Αναρτήσεις

Για κάποιον που οδηγεί καθημερινά ένα αυτοκίνητο, η ανάρτηση είναι κάτι που δεν μπορεί να αγνοήσει. Αποτρέπει τα πολλά ανεπιθύμητα τραντάγματα στο αυτοκίνητό σας κατά τη διάρκεια μιας ανώμαλης οδήγησης και μακροπρόθεσμα βοηθά στην αποφυγή σοβαρών παθήσεων όπως οι μόνιμοι τραυματισμοί στην πλάτη και στην μέση.

Παρόλο που είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη ενός αυτοκινήτου, συχνά παραβλέπονται και δεν λαμβάνονται καθόλου υπόψιν. αποτελείται από πολλά διαφορετικά ανταλλακτικά, όπως είναι τα αμορτισέρ, τα ελατήρια, τα ψαλίδια, η μπάρα ζαμφορ, ντιζες ζαμφορ συνεμπλοκ ψαλιδιών και μέσα εκεί προστίθενται και τα κινούμενα μέρη όπως τα διαφορικά, ημιαξόνια, φρένα, κρεμαριερα τιμονιού κ.α.

Τι είναι το σύστημα της ανάρτησης.

Με απλά λόγια, είναι ένα μέρος του  αυτοκινήτου που εξουδετερώνει τις περισσότερες από τις δυνάμεις που δέχεται το αυτοκίνητο από την οδήγηση στο δρόμο, διασφαλίζοντας ότι η καμπίνα παραμένει ακίνητη. Μπορεί να είναι μικρές πέτρες στο δρόμο ή μεγάλες λακκούβες, ανώμαλο οδόστρωμα, η ανάρτηση τα αντιμετωπίζει όλα. Αυτή είναι μια φυσιολογική αντίληψη που έχουμε ότι η δουλειά μιας ανάρτησης είναι να παρέχει ένα μαξιλάρι μόνο όταν εμφανίζεται ένα χτύπημα ή μια ρωγμή στο δρόμο. Κάνει πολύ περισσότερα από αυτό. Ειλικρινά, διευκολύνει κατά πολύ την οδήγηση ενός αυτοκινήτου.

Ποια είναι η δουλειά της ανάρτησης.

Το έργο μιας ανάρτησης είναι να παρέχει άνεση στην καμπίνα, να διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο παραμένει σε επαφή με το δρόμο, και ότι ο οδηγός έχει τον έλεγχο των ελαστικών σε όλα τα σημεία, κάτι που επιτυγχάνεται μόνο με την επαφή με το δρόμο.

Λειτουργία μιας ανάρτησης.

Μια ανάρτηση λειτουργεί με βάση την αρχή της διάχυσης της δύναμης, η οποία περιλαμβάνει τη μετατροπή της δύναμης σε θερμότητα, αφαιρώντας έτσι τον αντίκτυπο που θα προκαλούσε η δύναμη. Χρησιμοποιεί ελατήρια, αποσβεστήρες και αντηρίδες για να το επιτύχει αυτό. Ένα ελατήριο θα συγκρατήσει την ενέργεια, ενώ ένας αποσβεστήρας θα τη μετατρέψει σε θερμότητα.

Ελατήριο ανάρτησης για την απόσβεση κραδασμών.

Η αποστολή ενός ελατηρίου σε ένα σύστημα ανάρτησης είναι να αποθηκεύει την ενέργεια που παράγεται όταν το αυτοκίνητο περνάει από ένα χτύπημα. Ένα ελατήριο ή ένα πηνίο αποθηκεύει ενέργεια συμπιέζοντας το μέγεθός του, και μετατρέποντας έτσι κάθε είδους δύναμη σε ενέργεια. Η ποσότητα ενέργειας που μπορεί να συγκρατήσει το ελατήριου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, το μήκος, το υλικό του ελατηρίου και τον συντελεστή  ελατηρίου. Το υλικό περιλαμβάνεται επειδή ορισμένα ελατήρια μπορεί να είναι σε θέση να συγκρατήσουν περισσότερη ενέργεια, αλλά με ένα μη ανθεκτικό υλικό, το ελατήριο μπορεί να παραπαίει.

Αποσβεστήρες για τη μετατροπή της ενέργειας.

Η ενέργεια που αποθηκεύεται από τα ελατήρια πρέπει να πάει κάπου αλλού, αλλιώς θα απελευθερωθεί ξανά από τα ελατήρια με κάποια μικρή απώλεια μεταφοράς και το αυτοκίνητό σας θα συνεχίσει να πηδάει σε κάθε ρωγμή του δρόμου. Αφού το ελατήριο αποθηκεύσει την ενέργεια, οι αποσβεστήρες ή τα αμορτισέρ αρχίζουν να λειτουργούν. Στο εσωτερικό ενός αποσβεστήρα υπάρχει ένα έμβολο με μικρές οπές και λάδι υπό πίεση. Όταν το ελατήριο μεταφέρει την ενέργεια στον αποσβεστήρα, το έμβολο κινείται μέσω του υπό πίεση λαδιού χρησιμοποιώντας την ενέργεια του ελατηρίου. Το πέρασμα μέσα από το λάδι παράγει θερμότητα, μετατρέποντας επιτυχώς την ενέργεια του χτυπήματος στο δρόμο σε θερμική ενέργεια και εξουδετερώνοντας κάθε ενέργεια που θα μπορούσε να προκαλέσει το άλμα του αυτοκινήτου.

Σετ ανάρτησης.

Μιλήσαμε για το πώς λειτουργούν τα εξαρτήματα μόνα τους, τώρα θα συζητήσουμε πώς λειτουργούν σε συνδυασμό και πώς εξασφαλίζουν άνεση, επαφή και έλεγχο του αυτοκινήτου σας.

Όλο το βάρος του αυτοκινήτου υποστηρίζεται πάνω στην ανάρτηση. Υπάρχουν ορισμένα εξαρτήματα που δεν βρίσκονται μεταξύ του αυτοκινήτου και της ανάρτησης, επομένως δεν υποστηρίζονται από την ανάρτηση. Αυτά τα μη αναρτώμενα εξαρτήματα περιλαμβάνουν άξονες, ρουλεμάν κομβίων και οποιοδήποτε μέρος της ανάρτησης. Τα ελαστικά μπορούν επίσης να θεωρηθούν ως μη αναρτώμενο βάρος, ωστόσο το λάστιχο που έχουν ως ένα είδος μαξιλαριού, δεν θα το λάβουμε υπόψη.

Σκεφτείτε την ακόλουθη κατάσταση. Αν ένα μπροστινό δεξί ελαστικό πέσει σε μια λακκούβα του δρόμου, αυτό θα αναγκάσει το ελατήριο του ελαστικού να αποθηκεύσει την ενέργεια που θα προκαλούσε την αναπήδηση του αυτοκινήτου. Η ενέργεια αυτή απορροφάται από έναν αποσβεστήρα και μετατρέπεται σε θερμότητα. Αν δεν υπήρχε αποσβεστήρας, το ελατήριο θα αναπηδήσει το αυτοκίνητο στη δεξιά πλευρά, γεγονός που θα αναγκάσει το αριστερό ελατήριο να απορροφήσει τη δύναμη, και το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να αναπηδάει μέχρι να εκλείψει η δύναμη λόγω φυσιολογικής απώλειας.

Αυτός είναι ο τρόπος λειτουργίας των εξαρτημάτων της ανάρτησης και η βασική αρχή πίσω από τη λειτουργία της. Ωστόσο, δεν τελειώνει εδώ, καθώς υπάρχουν πολλαπλοί τύποι αναρτήσεων που χρησιμοποιούν ευθυγραμμίσεις τροχών για να λειτουργήσουν και να παρέχουν έλεγχο σε ένα αυτοκίνητο.

Call Now Button